onsdag den 13. september 2017

Valódi játékos vagyok-e a Davis Cup számára? Veselýrel szenved. Block akarja legyőzni

Nem tudja megmagyarázni, hogy miért bet365 sport fogadás bónusz nem teheti meg a daviscup meccsekben. "Szeretnék segíteni a csapatnak és mindig hozzájárulni a teljesítményemmel, pont sajnálom, egy eset kivételével, soha nem sikerült bet365 online fogadási megfeledkeznem a csapat elvárásairól, a többiekről, sem a sajátomról. Nem tudom, hogy érvényes játékos bet365 fogadások az interneten vagyok-e a Davis Cupban "- mondta a Radiozurnal és a tennisovysvet.cz. A Thompson veresége természetesen nem tette hozzá az önbizalmát:" Olyan, amit Davis Cupech-ben mutatok be. Ez sajnos nagyon kevés, vagy nagyon messze van a ját� �któl, amit végre tudok hajtani.Ez egy másik vereség, ami nagyon fájdalmas. "Mint a legtöbb korábbi mérkőzésen, a csapatverseny Melbourne-ben is ideges volt. "A meccs egyik legfontosabb görcs volt az elsőtől az utolsóig. Nem csináltam semmit a játék elején, ugyanazokat a kisebb hibákat követtem el, és így ment végig. Amikor elkezdtem egy kicsit szétzúzni, így négy hibát követett el, nehéz nyerni, "Vesely sajnálom." Amikor a harmadik helyre fújtam a 4: 4-re, úgy gondoltam, Fenntartom a szolgáltatást, és első alkalommal vezetem a vezetést, ez kicsit ideges lehet. De aztán újra szörnyen egyszerű hibákat követtem bet 365 mobil el, nem olyan, mint teniszezni ezen a szinten.Hogyan lehet legyőzni a szelekció során létrehozott pszichikai akadályt? "A Davis Kupa mindig is az álmom volt, és a csapat is nagy vágyam. De az első Davis Kupa óta nem játszottam tökéletesen, és v alószínűleg blokkoltam, hogy túl sok felelősséget vállalok.


Ez rendkívül rosszul képzett "- mondta Vesely." Nem azt akarom mondani, hogy nem akarok Davis Cupot játszani, azt akarom játszani. Bárcsak jobb lenne a teljesítményem. Amikor az egész nemzetre játszik és gyenge teljesítményt mutat, az ember nagyon sajnálja. Meg kell hinnem, hogy egyszer eljön, amikor a sorozat, az átok vagy az, amit én nevezek, megtöri.A Davis-kupaon fogok játszani, mert jó lenne "- mondja Veselý, aki az ausztráliai cseh szám, Tomas Berdych hiányában.

bet365 fogadási bónuszt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar